Support Forum

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Forum verwijderen, wachtwoord kwijt

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Support Forum forum index -> Beheerders
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Nausikaa

BerichtGeplaatst: zo nov 23, 2008 1:38 pm    Onderwerp: Forum verwijderen, wachtwoord kwijt Reageer met quote

Beste beheerders,

Ik vond het erg leuk een forum te starten, maar nu wil ik het graag verwijderen. Alleen het probleem is... ik had bij e-mail (waar mensen op kunnen klikken om mij een mail te sturen) een niet bestaand e-mail adres ingevuld omdat ik niet wilde dat iedereen mijn echte e-mail kon zien. Nu ben ik mijn wachtwoord kwijt en kan het niet meer terug krijgen. Zouden jullie misschien smurfjes.123forum.nl kunnen verwijderen of mijn wachtwoord terug kunnen toveren? Alvast heel, heel, heel erg bedankt!

Groetjes,
Nausikaa
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
no1san

BerichtGeplaatst: ma nov 24, 2008 8:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

uiteindelijk zullen we je forum verwijderen.
Het is natuurlijk niet netjes als je leden geen contact op kunnen nemen met de beheerder.
Naar boven
Nausikaa

BerichtGeplaatst: ma nov 24, 2008 2:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dankjulliewel!!
Klopt, maar die mensen had ik ook op msn, alleen het ging me erom dat ik niet wilde dat het allemaal met google te zien was. Nouja in ieder geval heel erg bedankt Smile.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Support Forum forum index -> Beheerders Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: