Support Forum

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Verbannen van mijn eigen forum...

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Support Forum forum index -> Forum beveiliging
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
corina

BerichtGeplaatst: do jul 23, 2009 1:59 pm    Onderwerp: Verbannen van mijn eigen forum... Reageer met quote

Hallo,

Ik zit ook met een vervelend probleem. Er was nogal wat spam op het forum terecht gekomen, waarop ik dacht de betreffende IP adressen te blokkeren. Blijkbaar heb ik dit wat te rigoureus gedaan, want nu mag ik er zelf ook niet meer op, ook niet vanaf een andere computer. Ik krijg telkens de volgende melding: Je bent verbannen op dit forum.
Neem contact op met de beheerder voor meer informatie.

tja..., contact met de beheerder opnemen heeft geen zin, dat ben ik namelijk zelf... Confused
Kan iemand mij hiermee helpen?

Al vast bedankt, Corina
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
ChildofGod

BerichtGeplaatst: di jul 28, 2009 5:07 am    Onderwerp: Re: Verbannen van mijn eigen forum... Reageer met quote

corina schreef:
Hallo,

Ik zit ook met een vervelend probleem. Er was nogal wat spam op het forum terecht gekomen, waarop ik dacht de betreffende IP adressen te blokkeren. Blijkbaar heb ik dit wat te rigoureus gedaan, want nu mag ik er zelf ook niet meer op, ook niet vanaf een andere computer. Ik krijg telkens de volgende melding: Je bent verbannen op dit forum.
Neem contact op met de beheerder voor meer informatie.

tja..., contact met de beheerder opnemen heeft geen zin, dat ben ik namelijk zelf... Confused
Kan iemand mij hiermee helpen?

Al vast bedankt, Corina

Ik heb dus al vanaf eind mei hetzelfde Banprobleem en heb al tig berichten geplaatst voor hulp. 2x werd het door Sander 'verholpen' maar beide keren werkte het 1 dag en toen kwam het banprobleem weer. In tegenstelling tot jou had ik helemaal niemand verbannen van het forum en ontstond dit probleem steeds vanzelf. Hoor alleen niets van Sander of Rick en begin het nu echt schofterig te vinden dat ik zo lang met dit probleem zit en er niet gereageerd wordt.

Je kan je bericht trouwens beter hier http://www.123forum.nl/forum/viewtopic.php?t=1411&start=30 plaatsen.

Kan jij me een pb sturen als je geholpen bent/wordt?

Groetjes Ivy
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Support Forum forum index -> Forum beveiliging Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: