Support Forum

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Crahed table / forum error
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Support Forum forum index -> Beheerders
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ChildofGod

BerichtGeplaatst: do jul 16, 2009 6:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ChildofGod schreef:
no1san schreef:
Laat maar weten als ik je forum moet verwijderen.

Jammer dat je de instellingen niet meer goed krijgt.

Hoi Sander,

Ik wil m'n forum pas verwijderen als ik al mijn teksten van het forum gekopieerd heb, dat staat duidelijk in mijn bericht hierboven.

Daar ik al vanaf 26 mei steeds de melding krijg dat ik verbannen ben en contact moet opnemen met de beheerder, en ik zelf de beheerder van het forum ben, kom ik juist naar Jou met dit probleem omdat ik het zelf niet kan verhelpen en niet eens kan inloggen. Iedereen ziet standaard die melding als ze het forum op willen!

Je hebt het probleem 2x verholpen maar beide keren duurde dat een dag en kreeg ik daarna weer steeds die melding en kon ik dus weer m'n forum niet op. Het zou fijn zijn als je er nog even naar wilt kijken waarom dit steeds gebeurd en dit probleem verhelpt zodat ik m'n forum weer op kan en mijn teksten kan kopieren want die zijn heel belangrijk voor mij. Ik wil er nl een e-book van gaan maken en het zou vreselijk zijn als ik al mijn teksten op het forum kwijt raak.

Er moet toch een oplossing zijn? Is het mogelijk om het anders over te zetten naar een nieuw forum zodat ik daar mijn teksten kan kopieeren? Of dat je doet wat je de vorige 2x ook gedaan hebt toen ik er een dag op kon en mij even inlicht zodat ik mijn teksten kan gaan kopieeren daar?

Ik hoor graag weer van je want ik zou dit probleem echt graag opgelost zien, het is niet alleen voor mij maar ook voor jou vervelend om hier steeds op terug te komen dus mijn verzoek is of je hier aub iets aan kan doen.

groetjes Ivy
http://soulmatesforever.123forum.nl/

Als het kan aub hier naar toe over zetten:
http://tweelingzielensoulmates.123forum.nu/index.php
ChildofGod

BerichtGeplaatst: di jul 21, 2009 3:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ChildofGod schreef:
ChildofGod schreef:
no1san schreef:
Laat maar weten als ik je forum moet verwijderen.

Jammer dat je de instellingen niet meer goed krijgt.

Hoi Sander,

Ik wil m'n forum pas verwijderen als ik al mijn teksten van het forum gekopieerd heb, dat staat duidelijk in mijn bericht hierboven.

Daar ik al vanaf 26 mei steeds de melding krijg dat ik verbannen ben en contact moet opnemen met de beheerder, en ik zelf de beheerder van het forum ben, kom ik juist naar Jou met dit probleem omdat ik het zelf niet kan verhelpen en niet eens kan inloggen. Iedereen ziet standaard die melding als ze het forum op willen!

Je hebt het probleem 2x verholpen maar beide keren duurde dat een dag en kreeg ik daarna weer steeds die melding en kon ik dus weer m'n forum niet op. Het zou fijn zijn als je er nog even naar wilt kijken waarom dit steeds gebeurd en dit probleem verhelpt zodat ik m'n forum weer op kan en mijn teksten kan kopieren want die zijn heel belangrijk voor mij. Ik wil er nl een e-book van gaan maken en het zou vreselijk zijn als ik al mijn teksten op het forum kwijt raak.

Er moet toch een oplossing zijn? Is het mogelijk om het anders over te zetten naar een nieuw forum zodat ik daar mijn teksten kan kopieeren? Of dat je doet wat je de vorige 2x ook gedaan hebt toen ik er een dag op kon en mij even inlicht zodat ik mijn teksten kan gaan kopieeren daar?

Ik hoor graag weer van je want ik zou dit probleem echt graag opgelost zien, het is niet alleen voor mij maar ook voor jou vervelend om hier steeds op terug te komen dus mijn verzoek is of je hier aub iets aan kan doen.

groetjes Ivy
http://soulmatesforever.123forum.nl/

Als het kan aub hier naar toe over zetten:
http://tweelingzielensoulmates.123forum.nu/index.php

Sander of Rick?????????

Sorry maar jullie zijn toch de beheerders van dit hulpforum? Als mensen problemen hebben met hun forum dienen ze toch bij jullie te komen voor hulp? Het zou beleefd zijn als jullie op z'n minst reageren op de berichten of pb's (er staan nog 4 ongelezen berichten die ik naar jullie heb gezonden v.a. juni) die er naar jullie toe gezonden worden en het probleem verhelpen.

Kunnen jullie het probleem niet verhelpen dan is het op z'n minst beleefd dat jullie dat gewoon toegeven/erkennen en de verantwoordelijkheid nemen voor het niet kunnen oplossen van het probleem en het kwijtraken van mijn forum. Maar mij 2 maanden laten zitten met dit probleem vind zachtjes uitgedrukt verre van beleefd. Het geeft mij meer het gevoel dat jullie een dienst aanbieden waar jullie helemaal niet aan kunnen/willen voldoen.

Ik weet dat dit bericht vanuit het ego als aanval geinterpreteerd kan worden maar zo is het niet bedoeld, ik word er alleen moedeloos van dat ik hier (en op het ander hulpforum) keer op keer berichten moet plaatsen en het probleem gewoon niet opgelost wordt door julie. Als het gewoon opgelost wordt hoef ik hier ook niet te komen 'zeuren' en smeken voor hulp.

Groetjes Ivy

Laatst aangepast door ChildofGod op di jul 21, 2009 3:41 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
ChildofGod

BerichtGeplaatst: di jul 28, 2009 4:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

Moet ik nou echt hier gaan zitten smeken om hulp Sander?????

Vriendelijk vragen heeft geen resultaat, gedudlig blijven heeft geen resultaat, moet ik me dan gaan verlagen in niveau en Evil or Very Mad voordat ik eens serieus genomen en gehoord word?????????? Ben je nou met een machtspel bezig Sander of wat?

Wat moet er nou gebeuren voordat je het probleem oplost?

Zijn er eigenlijk mensen hier met een forum die dit Banprobleem ook hebben gehad en zo ja, wat is er toen aan gedaan of is er bij jullie ook niets aan gedaan? Hoor graag van jullie.
wittebolx

BerichtGeplaatst: ma aug 31, 2009 10:36 pm    Onderwerp: Re: Crahed table / forum error Reageer met quote

sander schreef:
Deze week zijn er een aantal tabellen gecrashed.
Hierop is meteen actie ondernomen echter de herstel actie van meerdere tabellen in meerdere databases ging niet echt voorspoedig.

Heb jij nog een foutmelding (bijv bij je portal) post dan een korte omschrijving (bijv crashed table) en de url in dit topic.

Excuses voor het ongemak.

ik heb nog een foutmelding:
mijn forum is nog steeds niet verwijderd
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Support Forum forum index -> Beheerders Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: