Support Forum

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Kom gezellig langs!

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Support Forum forum index -> Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DeadSilence

BerichtGeplaatst: wo jul 29, 2009 1:23 pm    Onderwerp: Kom gezellig langs! Reageer met quote

Een nieuw idee bracht mij op het concept om een forum te ontwerpen, waar men zijn of haar ervaringen over het uitgaansleven kwijt konden.
Na lang te hebben nagedacht over de naam van het forum, kwam ik op de naam: "Clubs4Life".

Het uitgaan staat centraal op ons forum, waardoor er ruimte beschikbaar is voor de lekkerste cocktails, discussies over alcohol, maar ook dingen die je in het dagelijkse leven meemaakt, zoals school, werk, internet, chatten, liefdesleven, etc.

Dit forum is vanuit een niet commerciele origine opgezet, waardoor dit een plek blijft waar iedereen persoonlijk benadert zal worden.

Kom gezellig is langs op http://www.clubs4life.nl en neem is een kijkje op dit forum wat we erg op prijs zouden stellen. Registreren duurt ook minder als een minuutje, dus meld je gerust aan Smile .

Ik zie jullie op Clubs4life.com!,

Martijn
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
sander

BerichtGeplaatst: zo nov 08, 2009 9:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dit is geen 123forum.
Dus waarom deze reclame?
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Support Forum forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: