Support Forum

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Forum verwijderen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Support Forum forum index -> Beheerders
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ChildofGod

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 12:16 am    Onderwerp: Forum verwijderen Reageer met quote

Beheerders,

Ik weet niet wat ik moet doen om dit forum te laten verwijderen maar ik word er nu Twisted Evil van dat ik nu nog steeds aanmeldingen voor dit forum ontvang terwijl ik in 2009 al het verzoek heb ingediend om dit forum te verwijderen.

Vorige maand ook verzocht en nog steeds niets gedaan, nu weer een aanmelding ontvangen waaruit blijkt dat het forum dus nog steeds niet verwijdert is door jullie, is het nou echt zoveel gevraagd om dit forum gewoon te verwijderen?

Sorry voor de irritatie maar ik word het een beetje zat om steeds maar verzoeken in te dienen en die aanmeldingen te ontvangen.

Ivy

forum svp verwijderen: http://kinderschmink.123forum.nl/
davith

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 2:03 pm    Onderwerp: hetzelfde Reageer met quote

zie

De account "Rikereedy" is net aangemaakt of gedeactiveerd. Kijk a.u.b. de
gegevens van deze gebruiker na en klik op de volgende link om de account
(weer) te activeren:

http://morningglory.123forum.nl/phpBB2/profile.php?mode=activate&u=31&act_key=b6ce00 heb al meerdere keren gevraagd op het te verwijderen , graag , er blijven maar nep leden komen en ik krijg maar mails binnen die niet eens op het forum kunnen

groetjes

BerichtGeplaatst: za aug 06, 2011 2:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

forums zijn verwijderd.
Bij deze de link naar een actief support forum
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Support Forum forum index -> Beheerders Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: