Support Forum

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

mod voor afbeeldingen uploaden

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Support Forum forum index -> Technische vragen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BrightSpeed

BerichtGeplaatst: vr apr 30, 2010 1:30 pm    Onderwerp: mod voor afbeeldingen uploaden Reageer met quote

via het venster waar je een bericht schrijft, kun je op de knop ''upload image'' klikken om een foto toe te voegen aan je bericht
helaas werkt deze knop niet, want als ik klik, krijg je ''error 404'', dus dat de afbeelding host (= pictarget.com) niet bestaat
kan ik deze host vervangen door een mod te installeren, namelijk de ImageShack Mod, zodat leden wel weer plaatjes kunnen uploaden zonder een andere site te bezoeken?

groetjes,
BrightSpeed
kietelland.123forum.nl
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
sander

BerichtGeplaatst: vr apr 30, 2010 6:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hoi,
dat is niet mogelijk.
Bij forum-xl.nl heb je echter meer mogelijkheden om zelf bb code toe te voegen voor dit soort dingen.

Actie punt is nog wel om die niet werkende button weg te halen.
Naar boven
BrightSpeed

BerichtGeplaatst: ma mei 03, 2010 3:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bedankt voor je antwoord
twee vraagjes:
- hoe moet ik die button verwijderen
- bij migratie naar forum-xl, worden al mijn leden mee overgezet naar het nieuwe forum?
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Support Forum forum index -> Technische vragen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: