Support Forum

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Verwijderen forum

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Support Forum forum index -> Beheerders
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
F4NClanDemo

BerichtGeplaatst: wo mrt 17, 2010 1:24 pm    Onderwerp: Verwijderen forum Reageer met quote

Beste Sander en Rick,

Na verschillende correspondentie via de email kreeg ik als antwoord dat ik nog geen verzoek tot verwijdering had gedaan op het support forum. Hierbij doe ik dat alsnog.

Graag zou ik mijn forum verwijderd zien wegens misbruik. Helaas kan ik zelf dus niet aangeven op het forum dat deze verwijderd mag worden. Aangezien ik van mijn eigen forum gebanned ben en alle rechten verloren heb, nadat ik iemand anders admin had gemaakt. Die admin heeft toen meteen mijn rechten verwijderd en mij gebanned. Het hele forum is nu ook nog eens volgespammed door middel van een bot door die persoon.

Ook ontvang ik continue allemaal nieuwe emailtjes om mijn nieuwe account te activeren welke aangemaakt worden d.m.v. die bots en waarvoor ik mij dus niet kan afmelden.

Het forum waar het om gaat: f4nclandemo 123forum

Ik zie graag een oplossing tegemoet,
F4nClanDemo
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Support Forum forum index -> Beheerders Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: